DSC05169-horz (2)

Późne śniadanie

Pamiętasz wpis 5 pomysłów na śniadania ? Moją najlepszą i najszybszą opcją jest zazwyczaj koktajl.

Niestety dalej walczę, żeby rano włożyć coś do dzioba. Mój organizm się w ogóle nie domaga posiłku tuż po wstaniu z łóżka, albo po prostu ignoruje sygnały.

Dla zaoszczędzenia czasu zazwyczaj wrzucam to co mam pod ręką do blendera i błyskawiczne śniadanie gotowe.

Koktajl nie musi być tylko z samych owoców i warzyw, bo można z niego stworzyć bardzo syty posiłek.

Dzisiaj zaproponuję Ci smoothie na bazie kaszy jaglanej, która ma mega właściwości nie tylko dietetyczne, ale przede wszystkim jako wspomaganie w leczeniu przeziębień. Sezon na ekscesy glutopodobne dalej trwa, dlatego to na prawdę fajna alternatywa dla klasycznej jaglanki.

KOKTAJL JAGLANY

  • szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1/2 świeżego ananasa
  • borówki
  • sok jabłkowy

Kaszę przed ugotowaniem dobrze należy wypłukać w ciepłej wodzie lub uprażyć na suchej patelni. Takie zabiegi pozwalają pozbyć się goryczy z jaglanki.

Wszystkie składniki blendujesz/miksujesz na gładki koktajl.

ananas2

44

fobre

DSC05169-horz (2)

Zasyci każdego, nawet tych najbardziej wymagających. Po takim śniadaniu jest moc i większe siły przerobowe.

A jeśli jesteś zasmarkany, to dzięki takiemu koktajlowi szybciej pozbędziesz się kataru. Jaglanka ma właściwości oczyszczające i odśluzowujące organizm, a przy tym to bomba witaminowa – z grupy B, magnez, wapń, fosfor, żelazo, potas, E, lecytyna ( pamięć i koncentracja ), jest bogata w antyoksydanty. Wspaniała na wspomaganie odporności, więc jeśli często pociągasz nosem, wprowadź ją na stałe do swojej diety.

Ananas słynie nie tylko ze swoich walorów smakowych,  również odchudza! Takie połączenie jest wprost idealne dla tych, którzy dbają o linię i o zdrowe odżywianie.

MIKSUJCIE I PIJCIE!

NA ZDROWIE!

 

 

 

 

  • SpradaMakeup

    Mmm lubię to! <3